Honungsmask!

Publicerat: maj 1, 2012 i Anna testar & tipsar, Eviga kampen om Kilona

20120501-094942.jpg
Jag startar första maj med en renovering av mig själv! Först ut är en ansiktsmask gjord av vanlig honung. Honung rengör, lugnar och är super mot finnar!

Efter veckorna i byn, flera veckors stress och sjukt dålig mat och inte mycket motion börjar hela jag protestera.. Kliig hud, finnar, ont och gasig mage, trött.

Så idag blir det bra mat, motion av något slag, mycket vatten och ikväll blir det hårborttagning och fotbad.

Hur startar ni 1 maj?

kommentarer
  1. Jannica skriver:

    Bra tips, ska testa med honung :) Startar första maj med att vara bakfull haha :P

  2. Låter som bra planer under maj månads första dag :)
    Själv har jag mest bara vilat. Dom där vinglasen igår tog visst knäcken på mig, haha.

  3. Åsa skriver:

    låter bra att prioritera sig själv :-), själv startade jag med orienteringstävling i underbar skog
    kram Åsa

Kommentera

