Jag mår som jag förtjänar..

Publicerat: juli 17, 2012 i Morgon Bön

20120717-100330.jpg

20120717-100340.jpg

Igår kväll gick jag & Jill loss på alkoholen. OMG! Det var år sedan jag var så full. Ni kan ju tänka er hur formen är idag.. Kom hem vid 02 och lite efter 06 var det uppstigning.

Mina barn förstår inte att mamma behöver vila så jag har städat, tvättat mm för att hålla igång. Längtar till kl 12 när barnen ska sova! Ska bli så skönt att sova bort detta :)

(Normalt hade jag inte haft en sådan kalori fylld kväll, nu när jag börjat kcal räkna men eftersom att jag dricker så sällan så unnade jag mig den kvällen)

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Haha, ”underbart” med lite baksmälla ibland, och man önskar alltid att man var barnfri såna dagar ;)

  2. Sofia skriver:

    Oh det låter inte så skönt! Men ibland får det vara värt det! :-)

Kommentera

