Lösningen på problemet..

Publicerat: juli 24, 2012 i Våran Dag.

Barnen har haft riktigt sunkigt humör hela dagen. Mamman i huset har oxå haft stunder med åskmoln över sig men vi löste det med en Prommis till skogen och nu leker barnen med vatten på altanen.

20120724-172951.jpg
Bästa bilden jag kunde ta på barnen.
Båda har blivit kamera skygga!

Jag tror jag avslutar dagen med att baka lite kladdkaka..
(Det går inte så bra med mitt ”tänka på vad jag stoppar i mig” när det är så roligt att baka i mitt älskade kök!!)

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Skogspromenad och vattenkrig kan få dom flesta ungar på BRA humör ;)

    Ser du fortfarande inte mina inlägg på bloglovin? Mailade dom igår och jag tror (läs; hoppas) att det är fixat nu :)

  2. Jag har också haft en hejdundrande huvudvärk idag, och den har inte gett med sig eller blivit bättre än.. Men nu dricker jag kaffe, första kaffet idag, så kanske blir det lite bättre snart :)

Kommentera

