Lite natt svammel..

Publicerat: februari 15, 2013 i Morgon Bön

God morgon!
Sitter på jobbet och ska inta lite kaffe innan min rond börjar.

Varit en för lugn natt. Tufft att hålla sig vaken.

Jag har en singel natt så jag får se hur mycket jag ska sova under dagen. Felicia kände sig hängig igår och L får ta beslutet om hon ska till dagis eller inte. Det blir mycket film för fröken om hon ska vara hemma så jag får blunda en stund.

Idag är första natten på nästan 2 veckor. Hunnit vabba och varit sjuk själv… Men vi har klarat oss bra ändå den här vintern.

Nää kaffe var det!

kommentarer
  1. Elin Tegström skriver:

    Lugna nätter är inte alls roligt. Lite att göra hela tiden är det bästa …
    Hoppas att du får sova lite under dagen och att dina små skatter mår bra idag!
    Kram

Lämna en kommentar