Inlagd på huddingesjukhus med Alexander..

Publicerat: januari 5, 2011 i Alexander 3 - 6 månader

Dagen blev inte alls som jag trodde. Jag hade planerat att städa och mysa med mina sjukabarn och sedan ta och sotera och fixa sängarna i sovrummet på kvällen med L men icke.

Felicia blev så hängig igen & Alexander fick nästan 40 graders feber igen så jag ringde vårdguiden och blev hänvisad till Barnakuten. L kom hem och vi packade in barnen i bilen och åkte. Jag var med Felicia och L med Alexander. Felicia har inga konstigheter i kroppen så det är en helt vanlig förkyldning.

När jag & Flisan var klara så gick vi till L & Lilleman. Läkarna har lyssnat på hans lungor och tyckte att han inte lät så bra. Alexander fick då andas in medicin 2 gånger och sedan kom läkaren och lyssnade igen. Medicinen har inte gett det resultatet dom önskade och med tanke på att Liten låtit så här i över 2 månader så blev vi inskrivna på en barnavd. Vi har varit på röntgen för att röntga lungor & hjärta. vet ej om det visar något.

Var 3:dje timme får han luftrörutvidgande. dvs inte mycket sömn för någon av oss. Personalen har kolla på hur mycket han äter och dom blandar även färdigt åt mig. Snacka lyx 🙂

Lite kort om våran dag. Tackar högre makter för att jag kan surfa. L kom med en väska till oss med bland annat datorn.

Kommentera

