På väg till Kyrkan..

Publicerat: januari 8, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Sitter i köket och sörplar i mig kaffe. Känner mig smått stressad. Hårrullarna är på att värmas upp. (Fick dom av min snälla syster) Idag ska nämligen Isabella döpas. Mysigt att gå till kyrkan. Tyvärr blir det bara jag som ska åka och kommer bara att delta under själva dopcermonin. Jag är lite osäker på om vi smittar ännu med den hemska förkyldningen min familj haft. Inget jag vill chansa.

Medan jag är i kyrkan ska min familj tillbringa lite tid hos Barnens farmor & Farfar. Felicia som har varit hemma sedan julafton har så mycket energi så idag måste hon få göra något utanför dessa 4 väggar.

Nu är hårrullarna uppvärmda och ropar på mig 🙂

Önskar er alla en Trevlig Lördag!

Kommentera

