Städning,Shopping & Koreansk middag.

Publicerat: januari 9, 2011 i Våran Dag.

Idag har det varit en riktigt mysdag. Jag fick en välbehövlig sovmorgon sen har vi städat lite här hemma. Känns som om det är det enda jag gör och det är ändå jämt stökigt….
Jag & L lämnade barnen hos deras farmor & farfar för att åka och byta en overall Felicia fick av farmor. Flisan bara vägrar ha den så vi bytte den mot lite nya kläder till barnen.
Konstigt det kändes att gå bara vi två och utan vagnen. Jätte knäppt.

Just nu är jag hemma för att ge vovvarna lite mat och sällskap. Ska strax till L:s föräldrar där min familj fortfarande är. Vi ska äta middag där. Även Barnens Faster, man & kusin kommer.

Kommentera

