Morgon morgon!

Publicerat: januari 11, 2011 i Morgon Bön

Jag har precis kommit in efter en morgonprommis med vovvarna. När jag kom in möttes jag av en mindre trevlig lukt och en glad och pratande Alexander. Han låg i spjällsängen och pratade för fullt. Bara att byta en till bajsblöja, jag har redan bytt en på natten. vet inte vad det är som pågår med Lillemans mage och på det så har han lite feber! Hoppas inte vi ska bli sjuka igen.. Orkar bara inte.

Just nu ligger Alexander i gymmet och pratar och pratar. Vovvarna har gått och lagt sig. Mannen i huset försöker vakna till liv men somnar om hela tiden. Får dra upp honom om han inte stiger upp snart. Fröken sover i våran säng.

Nej nu ska jag ta och läsa lite bloggar, antar att jag har en del att läsa då jag somnade 18.30 igår, Jag var först i säng 🙂

Kommentera

