Ordentlig sovmorgon..

Publicerat: januari 13, 2011 i Morgon Bön

God morgon.

Oj vad vi blev förseenade idag. 08.05 vaknade vi alla med ett ryck! jag brukar börja klä på Flisan ytterkläderna 08.25 för ibland krånglar hon till max. Vi ska vara på dagis innan 9. Det blev snabbt att klä på och byta blöja på felicia. Dricka välling medan jag sminkade mig. När klockan blev 08.25 var jag nogorlunda färdig och tog upp Alexander för matning. L är ute med vovvaarna medans. När klockan blev 08.40 började jag klä på Felicia. Felicia krånglade lite extra när mamma är stressad. L fick föra henne till Dagis. Jag skulle aldrig ha hunnit.

Nu ska jag andas lite sedan är det dax att börja fixa mig och Alexander. Vi ska till Lilejeholmen och träffa en doktor som ska lyssna på lungorna och se hur vi ska fortsätta behandla honom.

Hatar att stressa på morgonen!

Kommentera

