Måndagslistan den 17 Januari 2011

Publicerat: januari 17, 2011 i Måndagslistan :)

Denna måndag är jag glad för att:

♥  Även om Alexander rosslar så är han pigg, glad och börjar äta med god aptit!  

♥  Jag har gått igenom barnens kläder och nu är allt utrensat och sorterat. Bra inför helgen när det står klädshopping på schemat.

♥  Jag har fått sova hyffsat. Lilleman var vaken vid 03 och pratade för fullt men det kunde jag stänga öronen för och somna.

♥  Jag är på otroligt bra humör och städa humör så idag ska badrummet få sig en omgång.

♥  L:s föräldrar kan ta Maximus & Lucilla Torsdag & Fredag när L är borta. Skönt. 

♥  Jag har så fina vänner!

Kika in hos Jenny till kvällen så får ni läsa andra som gjort måndagslistor. Super härlig start på veckan!
Trevlig Måndag!

Kommentera

