Nattliga äventyr + har mamma lovat så har hon :)

Publicerat: januari 17, 2011 i Felicia 2år

Felicia kom till oss i natt som vanligt. Jag ser dock att hon har en massa nappar med sig. Hur tusan har hon fått tag på dom tänker jag men inget jag börjar undersöka mitt i natten. På morgonen får jag se hur våran fröken gjort:

Felicia har hämtat Pallen från toaletten för att nå. Mitt i natten och allt. Knas unge!

Sen har även jag lovat att våran Prinsessa en sak. Felicia blev ledsen när inte Musse kunde följa med till dagis så mamma lovade att musse ska sova i Felicias säng så han orkar leka när gumman kommer hem:

Har man lovat så har man 🙂

Kommentera

