Plus graderna fortsätter..

Publicerat: januari 18, 2011 i Morgon Bön

Är vintern slut nu? Är våren på gång? Det känns så i alla fall. Snön smälter sakta men säkert här i stockholm. Lite skönt tycker jag men jag skulle inte gråta om vintern bestämmer sig att vara kvar ett tag till. Det är härligt med kalla morgonprommisar när det knastrar under skorna när man går. Jag vill dock inte att snön smälter och sen kommer det mera. Nej tack. Bara en gång får det vara slask, tack! 🙂 Oj vad många rader det blev om vädret nu men man kanske håller på att bli vuxen? Känner mig som 14år väldigt ofta.

Lite till om vädret. Jag har aldrig riktigt trivts här i staden. Har alltid sagt att jag vill ha riktig vinter som hemma men senaste vintrarna när det kommit mycket snö och kyla så känns det bättre. Nu är jag klar. Slut pratat om vädret! Lovar 🙂

Det är bara Lilleman som är vaken och han ligger i gymmet och pratar för fullt. Gymmet var ett riktigt bra köp.

Tänkte berätta lite om gårdagen. Började min dag så himla bra men efter att jag hämtade hem Flisan så sket det sig ordentligt. Liten ville vara i famnen men jag hade matlagning på agendan och Storasyster behövde sitt. Summan av detta: En bebis som vrålskriker, överkokt pasta och en Flicka som skriker att hon vill se pappa ( =Apa). Mamman i huset fick ett mindre sammanbrott. Inte alls van att ha en bebis som vill vara nära. har varit väldigt bortskämd med det. När sambon kommer hem vid 18.30 är mamman helt apatisk och skickas i säng. Tack älskling!

Men nu är det planering på högnivå. Middagen får fixas nu på förmiddagen och allt annat som måste fixas så jag har tid att ha min bebis i famnen och mysa med stortjejen.

Idag blir det en bra dag. Önskar er desamma.

Kommentera

