Ikea besök.

Publicerat: januari 22, 2011 i Våran Dag.

Idag blev det ett besök till Ikea. Min mamma gav pengar till en ny stol i julklapp till Flisan men pga sjukdom så har det inte blivit av förän nu. Tack mamma! Stolen var mycket uppskattat av våran tjej.


Felicia älskar att få hjälpa pappa att fixa och laga med sina egna verktyg.

Det blev även lite nya handukar, plastpåsar och en ny lampa att ha ovanför spegeln i hallen.
Älskar Ikea 🙂 det gör tydligen även våran dotter. När jag frågade om vi skulle åka till Ikea och köpa Stolen (har visat bild på den tidigare) sa blev gumman jätte glad och skrek JAAAA 🙂

Nu ligger hela familjen och sover. Jag ska strax ta en lur jag med om nu Alexander vill sova en stund. Jag ska dock vänta på att tvättmaskinen blir klar.

En perfekt lördag enligt mig iallafall. (L är inte lika förtjust i Ikea)

Kommentera

