En lat & underbar Söndag :)

Publicerat: januari 23, 2011 i Våran Dag.

Go Kväll.
Vilken myssig dag vi haft! Jag fick sovmorgon idag igen men kände mig fortfarande trött så jag somnade med Felicia mitt på dagen. Underbart! Sen tog vi en promenad med hela familjen:


Jag & Felicia lämnade resten av familjen och tog en runda till affären.
Väl hemma igen så fick hundarna nos + Tassarna trimmade och sedan tvättade L dom och jag fönade våran Fröken som ser just nu ut som Tina Turner 🙂

Lite om våran Dag. Nu ska jag läsa lite vad andra haft för sig under dagen!

Kommentera

