Mycket på hjärtat..

Publicerat: januari 25, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Hoppas ni haft en bra natt. Här hemma har vi haft lite smått kaos på både kvällen & natten. Felicias hosta har blivit värre och i natt har prinsessan inte sovit mycket. Igår sov hon desutom 2 gånger på dagen så gumman var uppe hur länge som helst!

Nu över till våran Prins. Igår kliade hans ögon (och hela kroppen) något enormt och dom blev röda och svullna. Jag tog med honom på en prommis så hans ögon fick vila lite och svullnaden gick ner. Jag & L är lite (läs mycket) oroliga ifall att han har reagerat mot vovvarna.. jag ska ringa doktorn så vi får göra ett pricktest. Det kan även vara så att han är så torr i huden att det är de som kliar och kliar man så blir det ju irriterat. Idag är det insmörjning på högnivå. Alexander verkar oxå fått hosta och lite snor. Även min hals känns helt knas.

Jag har så mycket jag vill ta upp här på bloggen men det är alltid sjukdom som härjar här. Det kommer att komma upp lite om Alexander, händer massor med våran son, Bloggens framtid, lite mammabekännelser mm

Annars idag är det tvättning, kokning av flaskor (på gång), en prommis så barnen får friskluft, handling och bara en massa mys med mina sjuklingar.

Önskar er alla en super bra Tisdag!

Kommentera

