Lite funderingar kring bloggen..

Publicerat: januari 26, 2011 i Annas funderingar..

Jag har på senare tid funderat mycket på mitt bloggande.
Eftersom att min blogg mesta dels handlar om min roll som mamma och om mina barn så har jag börja fundera mycket på vad jag skriver om dom. Allt eftersom bloggen växer och man inte har riktigt koll på vilka det är som läser så tänker jag även mer på vilka bilder jag lägger ut.

Jag & L pratade en del på det här om dagen och kom överens om vilken typ av bilder inte ska vara med på bloggen. tex bilder man måste pixla för att dölja vissa saker. Det finns idioter som kan ta bort det man pixlat. jag har ingen aning om hur men tydligen så kan man det. Så jag tänker en del när jag tar bilder som jag vet ska till bloggen.

Jag vill ha bilder, det vill L oxå. En blogg utan bilder känns aptrist.
Jag kommer absolut fortsätta att blogga, älskar det. Det är så himla roligt att sitta med bloggen och dom få gånger det inte gör det så låter jag helt enkelt bli. Det är min blogg och jag bloggar för min skull. Ett sätt att dokumentera våra liv och dela det med andra.

Jag har även lite funderingar kring att skaffa en egen domän men det blir senare. Vet inte alls hur sånt fungerar.

Hur tänker ni andra? När ni bloggar om era barn, Publicerar bilder på dom? mm

Kommentera

