Lite shopping och nytt abonemang :)

Publicerat: januari 27, 2011 i Våran Dag.


Jag & Alexander tog en härlig prommis. Passade på när solen visade sig och det var så där härligt kallt.

Jag hittade en ny overall till Lilleman (detta blir hans 4:dje denna vinter…) & en kofta till mig. jag försökte ta en bild men bilden blev inte rättvis.


Från Lindex.
Rött funkar väl på en pojke oxå? Jag är väldigt traditionell när det gäller pojk vs flick men rött känns som ok till båda. (Jag vet jätte fjantigt men jag tar inte rosa på min son!)

Jag tog även och tecknade ett nytt abonemang. jag har gått från Telia till tele2.

Nu har jag dock ingen täckning när jag är hos mina föräldrar men det är inte så ofta jag är hemma och dom som vill mig något får väl ringa hem till mina päron.

Kommentera

