Intensiv dag + Lite nytt i sovrummet.

Publicerat: januari 28, 2011 i Våran Dag.

Det blev storhandling på förmiddagen. Det var bara jag & L. Alexanders farmor & farfar ville så gärna vara barnvakt. Det är första gången dom fick vara själv med honom. Felicia är ju jämt med och blir extremt avis om någon gosar med lillebror. Våran prinsessa ska ha all uppmärksamhet 🙂

Vi fick ett ryck innan middagen att fixa sovrummet så nu står även Felicias säng inne hos oss.


Flisan sover på L:s sida och Alexander är på min sida.

Nu ser sovrummet ut som ett katastrolområde. Lite trist för sovrummet har jag alltid vela städat och harmoniskt men om det innebär att inte Felicia kommer till oss så får det helt enkelt se ut så ett tag. Sömnen känns viktigare. Det räcker med att lillebror väcker mig.


Ett stökigt barnrum 🙂

Flisans rum blev jätte stort utan sängen. Genast satte mina inredningsknölar igång 🙂
Ska fundera lite på vad vi kan göra där inne.

Nu sitter jag & L och väntar på att våran fröken ska somna så vi kan börja se lite serier. Det har nämligen kommit ett nytt avsnitt av Vampires Diaries. Väntat så länge!

Hoppas ni alla får en mysig Fredagskväll!

Kommentera

