Nutri Color Cream – Hårinpackning. En guda gåva!

Publicerat: januari 29, 2011 i Anna testar & tipsar

Hoppas ni haft en bra lördags förmiddag.
Jag har nyligen kommit från duschen och måste tipsa er om denna underbara hårinpackning/färg.

Dagen inna nyår var jag så himla less på mitt mörka hår. Kände mig mest blek å jäklig så jag slängde i en blekning och resultatet blev som väntat. Piss gult & orange i botten och ljus brund/guldigt i topparna. Nyårs afton tog jag barnnen och tog en vända till en frisör. Fick tips om en inpackning som vårdar och jämnar ut min pissgula frilla.

Så här står det på nätet:

Revlon – Nutri Color Creme 812 Light Pearly Beige Blond

Revlon Nutri Color Creme 812 Light Pearly Beige Blond är en snabb hårinfärgning kombinerat med en närande behandling. Färgbehandling för hemmabruk, speciellt anpassad för färgat hår, för att ge liv, ljusa upp, fräscha upp, förstärka, korrigera, tona eller neutralisera färgat hår. OBS! Nutri color färgar inte ofärgat hår och ger därmed inte något resultat på utväxter.

3-i-1-formula:
Färg: agerar omedelbart med fibren i färgat hår, kraftfull omedelbar färg och mjukgörande, antistatisk effekt.
Mjukhet: innehåller fruktsyror (AHA), återuppbygger och bibehåller fukt, närande, mjukgörande och utredande ämnen utan att tynga ned håret. Innehåller ingen ammoniak eller peroxid.
Lyster: Mjukar upp och polerar hårfjällen, verkar ljusreflekterande.

Nu har jag testat detta i nästan 1 månad. (Jag har kört en inpackning ca 1 gång i veckan) och mitt hår blir super mjukt och lent. Färgen blir jämn och det luktar så gott!

Jag betalade 199kr (köpte på en frisörsalong). Svårt att veta hur länge det räcker. Återkommer om det.

Betyd: Jag älskar det! Luktar gott, håret blir jätte mjukt och fint. Det behövs efter blekningen. Färgen blir mer jämn och jag kan visa mig ute bland folk 🙂

Kommentera

