Tokmamman biktar sig…

Publicerat: januari 30, 2011 i Bikten

God morgon. eller kanske man skriver god dag? För mig är det fortfarande morgon. Har bara fått i mig lite kaffe men frukost ska snart intas.

Här kommer iallafall ett super ärligt inlägg:

Sömnbrist: Jag är så himla trött jämnt. Det känns i kroppen att jag sover mindre och mindre. När Felicia var bebis så trodde jag att jag skulle dö – så trött var jag. det enda jag bloggande om var hur trött jag var & destu mer jag tänkte på hur trött jag var så blev jag bara ännu tröttare så när Alexander kom så tänkte jag mer att nu är läget så här, det är bara att gilla det! det funkar mycket bättre men nu har vi haft en period med många sjukdommar = mycket mindre sömn. Min kropp har blivit van vid lite sömn så jag kan knappt sova alls. Hur trött jag än är så kan jag inte alltid somna.

Jag vet att det blir bättre men just nu känns det så himla långt bort!

Nästa månad ska jag & Jill ta in på hotell och bara sova! Äta en god middag och sova en natt utan att något barn väcker oss. Båda vi är grymt trötta.

Det är så mycket jag vill men orken finns inte. Börja med mina prommisar, hundarna behöver sitt, träffa lite folk mm mm. Hur tusan ska jag hitta orken? Man blir ju lite less på att aldrig orka.

Vad vill jag med detta inlägg? Jag vill bara få ut allt och få gnälla lite för då känns det alltid lite bättre. Ut med det dåliga så finns det plats för allt det bra.

Nu känns det redan bättre 🙂

Kommentera

