Är det natt så är det..

Publicerat: februari 2, 2011 i Alexander 3 - 6 månader

Jag fick en kommentar av Satu som jag skulle vela dela med mig.

Postat av: Satu & My Baby Dolls

Hehehe, så kan det var när dem bestämmer sig för att inte vilja sova mera 😉
Men jag tar aldrig upp dem ändå, dom får ligga där i sängen uttråkade och somna om 😉 Hihi

2011-02-02 @ 12:31:10
URL: http://mybabydolls.blogg.se/

_____________

Normalt hade jag låtit Alexander ligga kvar och gnälla för är det natt då ligger man kvar. man stiger inte upp och jag är extra noga med Alexander då han helst av allt vill vara uppe på nätterna. Vi har numera Flisan hos oss och jag är väldigt mån av att hon får sova ordentligt. Gumman vaknar inte av sin bror men blir säkert störd.

Det är en nackdel med att ha henne hos oss men nu sover hon hela nätterna. Underbart.

Jag måste fundera ut något för jag kommer inte orka stiga upp med Alexander varenda natt och om han är likadan som sin syster så kommer denna härliga period att hålla i sig…

Tar gärna emot tips, funderingar ja allt 🙂

Kommentera

