Vikten 4/2-2011

Publicerat: februari 4, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Jag har hamnat på en jäkla platå som inte vill ge sig. Går upp 1kg sedan ner det och sedan upp igen.
Denna vecka blev det + 0.7kg. Någon gång måste det ju ge med sig. Bara att kämpa vidare.

Motions mässigt denna vecka blev (sedan söndags): 120min promenad. Helt ok med tanke på hur lite sömn denna vecka bjudit på.

Nästa vecka borde ju denna platå ge sig för nu har den hållt i sig väldigt länge & så hoppas jag att orkar med mer prommisar under veckan. bara det slutar vara så himla halt. Idag vågade jag mig inte ut pga halkan. L fick ta vovvarna.

Kommentera

