Nackspärr from hell..

Publicerat: februari 6, 2011 i Morgon Bön

Aj aj idag är det synd om mig.
Vaknat upp med världens nackspärr!
Jag är så jäkla mesig när jag har ont. smärttröskeln är väldigt låg.

Varför har jag ont? Jo jag har fått sova hela natten. det är första gången på säkert 6 månader.
Jag har inte vaknat en enda gång, har säkert legat still hela natten.
Är ju van att vakna minst 2-3 gånger/natten.

Ska strax hoppa i duschen och spola varmt vatten över nacken och försöka knåda lite. Vågar inte be L göra det han tar i så hårt.

Här blev det visst ett klagoinlägg men men så är det ibland.

Kommentera

