Måndagslistan den 7 februari 2011

Publicerat: februari 7, 2011 i Måndagslistan :)

Denna måndag är jag glad för att:

♥  Jag får sådan respons på allt jag skriver. Härligt!

♥  Jag får snart träffa min familj.

♥  Jag har fått börja sova igen. Underbart. Dock hänger inte min kropp riktigt med. Ont i nacken & ryggen av att ligga still så länge 🙂

♥  Felicia är i sådan underbar & rolig period just nu. En riktig papegoja !

♥  Jag har en sådan mysig bebis. Gladare unge får man leta efter 🙂

♥  Jag har så många & Fina människor omkring mig. Spec min älskade L.

♥  Jag är på rätt väg mot min drömvikt. Sakta men säkert. 


Kika in hos Jenny till kvällen så får ni läsa andra som gjort måndagslistor. Super härlig start på veckan!

Trevlig Måndag & vecka allihopa.

Kommentera

