Slask & snö.. + en städdag.

Publicerat: februari 8, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Här har vi hunnit med en del av dagens göra. Disken är bort plockad, sängarna bäddade, en kort promenad i snö/regn och hård vind. Inte alls roligt men dom har lovat sol så det får bli en längre prommis senare. Jag ska strax ta tag i resten bland annat:


Det kanske syns att jag & barnen hade roligt igår efter dagis 🙂

Jag vill verkligen köpa lite förvaring till lekrummet. man hittar ingenting i röran & Felicia leker bättre när det är ordning. Ska börja kika igenom Ikeas hemsida.

Annars blir det inte så mycket mer under dagen. Jag ska dock börja läsa igenom lite bloggar, såg att jag hade på bloglovin minst 23 inlägg att läsa + kommentarer som jag ska svara på.

Kommentera

