Min underbara familj!

Publicerat: februari 10, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Vaknade vid 06.30. Såg att L lämnat en lapp på hallspegeln. Vällingen är färdigblandat till båda barnen, Jag har fått lite pengar för att handla frukost grejer, hundarna är rastade och fått frukost 🙂

Felicia är på strålande humör. Vi har hunnit med frukost, blöjbyte och bytt kläder. Sen har vi hunnit leka med pappas väckarklocka och tränat på att räkna. Hitils kan hon 2,6,7,9 🙂 Dom andra siffrorna låter nästan rätt!

Nu väntar frukost för min del, lite kaffe, bädda sängarna, fylla maskinen + starta den, göra mig i ordning, tandborstning för både mig & Flisan å skriva en handlingslista. knappt 1h kvar. Dax att sätta igång.

Önskar er alla en trevlig Torsdag! Snart helg.

Kommentera

