Vikten 11/2 – 2011

Publicerat: februari 11, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Idag var vågen snäll! Det blev -1,2kg! Jag är så glad.
Motion: 2,5h Längtar tills det blir ljust och vägarna bara så kan jag börja gå i skogen.

Jag ändrade min Ticker som ni ser där uppe. Den förra är räknad från att alla gravkilon med Alexander var borta men det känns dumt för jag har ju kämpat med en del av dom.

Ååå idag är jag glad! Undra om det var sömnen som spökade?! För nu har jag ju fått sova i snart 1 vecka.

Kommentera

