Brrr

Publicerat: februari 20, 2011 i Morgon Bön


Det är  så kallt inne men i detta hus måste man elda och det är inget Tokmamman kan eller kan och kan men inget jag vågar mig på.

God morgon!
Bara jag & Lilleman som är vakna. Resten sover. Jag hoppas dock min mamma ska vakna snart så hon kan få upp värmen lite.

Idag ska Alexander döpas och bli ett av gudsbarn. Det ska bli otroligt mysigt att träffa tjocka släkten.
Lillemans hud börjar bli bättre, måste smörja försiktigt bara.

Svar till anonym: Det spelar ingen roll vilken salva jag haft han skriker till allt.

Bloggen blir lite lidande när jag är här hemma i byn men hoppas ni har förståelse för det.

Önskar er en mysig Söndag!

Kommentera

