Tur att pappa är vaken..!

Publicerat: februari 21, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Lilleman ville vakna redan 05 (!!) men en liten tröttfis somnade tidigt. Jobbigt med dop 🙂
Nu ligger våran groda i gymmet och tittar på Discovery med moffa.
Här inne är det bara +19 grader men som tur är ska pappa och lillebror till jobbet så pappa har eldat.
Fick en kommentar i går i kyrkan att jag borde lära mig elda men icke. Jag har en liten pyroman här hemma som älskar att få leka med tändstickor. Syftar på stockholmaren 🙂

Lilleman fick väldigt fina doppresenter. Bästa var nog en kanin som är helt neddrägglad 🙂

<—Alexander & Mommo.

Flisan gillade en grön nalle som hon tog på en gång och skrek MIN! 🙂 Inte lätt när det bara är lillebror som får en massa roligt.

Jag ska kika på nyheterna kl 06. Man är som i sin egen bubbla här uppe. Har ingen koll på vad som hänt i världen.
Ett 3:dje världskrig skulle kunna ha brytit ut utan att man har en aning.

Bara en massa svammel nu på morgonen.

Hoppas ni alla har det super bra!
Trevlig  Måndag!

Kommentera

