Fortfarande kallt ute!

Publicerat: februari 22, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Här i byn är det -22 grader. Inne är det +22 grader. Min pappa har eldat innan han åkte till jobbet.
Det är bara jag & Felicia vaken. Mina grabbar sover sött.

Idag ska vi nog ta en sväng till Pello. Handla Välling till Felicia, den tog slut i går och hon gillade inte Alexanders majsvälling. Vi ska troligen svänga förbi GK och titta om vi hittar pyjamas till våran gosse och självklart nått till Flisan. Jag ska dock höra med min mamma hur hon jobbar om vi skulle kunna åka utan barnen.

Nu börjar Nicke nyfiken. Ska gosa med dottern i soffan.

Puss så länge.

Kommentera

