Tokmamman biktar sig del 3. Jag minns varför jag flyttade hemifrån så tidigt!

Publicerat: februari 22, 2011 i Bikten

Ett super ärligt inlägg.

Att vara hemma är verkligen super skönt. Att få vara hemma. Att känna här är mitt hem men man glömmer så lätt varför jag valde att flytta hemifrån när jag var 16år. Jag trivs att få bestämma, planera min dag, ha det på mitt sätt mm. Här är det inte mina regler utan pappas regler. Mamma delar gärna rollen som högsta hönset med mig och jag delar den rollen gärna med henne men min far ska ha det på sitt sätt och det gör mig smått galen.
Jag är en kontroll människa. Vill planera saker och ting. Ha koll på läget.

Jag älskar min pappa men på långt håll. Så där 120 mil är ganska bra 🙂

Kommentera

