Besök & Tokmamman har lekt frisör :)

Publicerat: februari 23, 2011 i Våran Dag.

God kväll.

Idag har Tanten varit på besök. Skojigt. Felicia var så trött så hon blev extra blyg. Alexander tyckte det var spännande med någon som ville ha honom i famnen och prata lite.


Tant Maija & Alexander

Tusen Tack för Videoklippen och dop presenterna!

Under kvällen har vi agerat frisör till varandra.
Mamma klippte mig & Felicia (som var super duktig. Satt still och tyckte det hela var väldigt spännande)
Jag klippte sen syrran. Klippte upp å grejade. Talade om för henne att jag bara sett hur frisörerna gör så hon inte grinar sen om jag misshandlat hennes hår 🙂

Svar till anonym: Jag har köpt mina handkrämer i Övertorneå på Kaarles färg men det finns säkert på någon butik som säljer smink annars finns det helt säkert på ica maxi och liknande.

Kommentera

