Lite orolig…

Publicerat: februari 24, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Jag missade ju förra vägningen pga att vi var här hemma och det känns jäkligt meningslöst att väga sig på mammas våg. Bättre att alltid väga sig på samma. Jag tjuvvägde mig i Torsdags innan vi åkte och då visade vågen -0.4kg + att jag fick min mens i samma veva så det är ju kanon men här hemma har jag knappt gått utanför dörren.

Jag har inte tagit en enda prommis på 1 vecka och äter som en häst + att jag sover som en galning så jag är lite orolig över vad vågen ska visa. Jag brukar gå upp när jag är hemma hos mamma + att nu har vi haft dop.

Jag missar ju även vägningen denna vecka (Väger mig alltid på Fredagar men vi sitter i bilen i morgon) så det blir först nästa fredag. Jag hoppas verkligen jag kommer i rätt banor så fort vi är hemma. Allt blir som rubbat.

Kommentera

