Måndagslistan den 28 Februari 2011

Publicerat: februari 28, 2011 i Måndagslistan :)

Denna måndag är jag glad för att:

♥  Jag har fått vara hemma en hela vecka.

♥  Alexander & Felicia är det absolut det finaste som finns.

♥  Felicia utvecklas massor. En liten papegoja!

♥  Jag har fått inviga min nya godis skål 🙂

♥  Vi har handlat hem en massa frukt & Bär. Mums.

♥  Jag fick ta min runda i skogen igår. Helt klart något jag behövde! 

♥  Jag har världens bästa sambo! 

♥  Alexander har sovit bra dom senaste nätterna.

♥ Jag är så himla duktig med mina prommisar.

♥  Barnen är friska. Helt otroligt!
(Lilleman kan ju ha vattkoppor men det är inget han störs av. Det kommer nya prickar och vissa blir blåsor och sedan blir det skorpor så troligen är det vattkoppor)

  ♥  Jag har så fina läsare!

Kika in hos Jenny till kvällen så får ni läsa andra som gjort måndagslistor. Super härlig start på veckan!

Trevlig Måndag & vecka allihopa.

Kommentera

