En liten stund för mig själv.

Publicerat: mars 1, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Lilleman ligger på golvet och tittar på Rachel Ray och suger på en bok.
Ska försöka sitta en stund vid datorn medan Liten är nöjd.

Dagens planer är nada. Ska försöka få i mig lunch det är de enda.
Måste helt enkelt ställa om mig. Det tar säkert ett tag innan jag blir van vid denna fas men det går väl över..
(Gud jag hoppas denna fas inte är lång..)

Om lilleman tillåter så skulle hundarna behöva få öronen rensade från smuts och hår + kammas. har planer att trimma ner dom men det får bli kvälls tid när L är hemma.
Jag passade på att fixa disk, flaskor, tvätt, bädda sängar, plocka upp mm  redan på morgonen så det är gjort.

Nu är det bloglovin som gäller medan Liten kan vara själv.

Kommentera

