Solsken, dropp från taket och underbara ungar!

Publicerat: mars 2, 2011 i Våran Dag.

God eftermiddag!
Vilken underbar dag! Här har solen tittat fram och det har varit +12 i solen.
Jag har nog aldrig njutit så mycket av solen sen jag fick barn. Kanske sömnbristen som gör det.

Jag & Alexander tog en lång prommis innan vi hämtade hem våran prinsessa. Lilleman orkade bara vara vaken en kort stund innan allt gungande gjorde hans ögonlock väldigt tunga 🙂

Jag njöt av solen och lyssnade på en ljudbok. Hämtade hem Felicia lite tidigare. Gumman var mitt uppe i mellis så smörgåsen åt hon i vagnen på väg hem.


Mina finaste ungar!
Alexander har varit på strålande humör och Felicia lika knasig som vanligt 🙂

Kommentera

