Vikten 4/3 – 2011

Publicerat: mars 4, 2011 i Eviga kampen om Kilona

Denna vecka blev det -0.6kg! Vilken lättnad. jag som trodde det skulle bli ett stort + efter min extrema slarv vecka i byn. Så himla glad.

Jag fick även ihop 4,5h motion. Grymt nöjd. Mitt mål är att jag ska ha minst 5h/veckan så jag är nära. Det blir lättare när det blir ljusare på kvällarna för då kan jag gå i skogen efter barnen lagt sig. Vågar inte riktigt ut på kvällarna så länge det är mörkt.

Jag har även börja äta bättre. Äter frukt och bär varje dag. Grönsakerna är det väl si så där med men det kommer. Jag har även börja tänka lite extra när jag ska handla. Såg igår att dom har kommit ut med Kexchoklad med blåbär (Kanske funnits länge men jag har inte sett det förr). Spännande kombination. Förr hade jag bara köpt det för att få testa men inte nu. Det får bli på min ät dag som är idag men vet inte om jag vill slösa bort det på något som kanske är jätte äckligt.

Känner mig grymt duktig och är så nöjd!

Kommentera

