Svin kall morgonprommis.

Publicerat: mars 7, 2011 i Våran Dag.


Njutit av färsk annanas. Mums.

God morgon.
Jag & Lilleman har varit ute på en prommis efter dagis lämningen. Blåser svin kallt och det är så halt ute så man får gå riktigt försiktigt. Kändes riktigt motigt men skönt att det är avklarat.

Gillar verkligen mitt nya liv men visst ibland är det riktigt kämpigt.
Som tex igår när L fick i uppdrag att äta upp resten av fikat som hans pappa tog med sig när han var & hälsade på barnen. Så där satt jag och åt min frukt medan L åt så mycket gott.
Åå vad jag ville ha.
Skönt att jag har min L som kunde ställa upp och äta upp allt 🙂

Idag ska jag försöka göra middagen färdig redan nu på dagen + att jag ska försöka hinna med att göra storkok av pasta & ris till lilleman.

Lite av dagens göra.
Hittar ni på något speciellt idag eller har ni lika spännande saker som jag på agendan? 🙂

Kommentera

