En pratglad bebis & en tyst Prinsessa..

Publicerat: mars 12, 2011 i Morgon Bön

God morgon!
Här hemma i vårat hus så ligger L och sover medan jag har morgonen med alla 4 barnen.
Vovvarna ligger och Zzz ZZZ som vanligt.
Alexander Ligger på golvet och gormar! Herregud vilka toner min son kan ta till när man ska prata!
Lilltjejen ser på Bolibompa och just nu är det Lilla Prinsessan. Tyst som en mus är hon, Helt förtrollad av tv 🙂

Jag ska strax ta tag i morgonens sysslor – Tömmadiskmaskinen, fylla maskinen, röja upp i köket, plocka och städa i Toaletten. Mina måsten.

Men först ska jag lyfta tillbaka Lilleman till lekmattan och sätta tillbaka hans strumpa som han envist försöker ta bort. Blir nog strumpbyxor tiill Lilleman. Stora syster var likadan.

Trevlig helg på era alla Fina! ♥

Kommentera

