Underbar morgon!

Publicerat: mars 15, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Bara jag & Lilleman uppe.


En morgon pigg unge!

Tjuvvägde mig nyss och fick se väldigt bra siffror 🙂 Hoppas det är det samma på fredag (eller mindre) men misstänker att det blir lite mer då min mens är på G, får helt enkelt vänta och se.

Dagens planer? Jag ska ta mina prommisar i vanlig ordning men sen funderar jag på att städa i städskåpet. kaos där inne. Jag får helt enkelt se vilken humör Lilleman är på.

Nee nu ska jag avrunda så jag hinner svara på lite kommentarer & kolla bloglovin.

Kommentera

