Iphone 4!

Publicerat: mars 20, 2011 i Våran Dag.

<– Min belöning 🙂

Jag trodde jag skulle bli smått galen av att telefonen är enbart touch men det är väldigt smidigt.

Jag älskar att jag kan kika in på nätet lite snabbt istället för att plocka fram datorn. Jag har tendensen att surfa runt lite väl länge ibland 🙂

I love my new Phone !

De som är väldigt konstigt är att jag normalt inte gillar att smsa men med min iphone är det helt plötsligt super roligt att smsa även om det tar väldigt lång tid att skriva en mening!

Glöm inte tävlingen jag har där ni kan vinna ett super gulligt Nallepuh skal till Iphone 4!

Kommentera

