Status på skogsrundan..

Publicerat: mars 27, 2011 i Eviga kampen om Kilona


Bild på backen som jag går ner för…

Igår tog jag en sväng till skogen för att få en bra powerwalk men så blev det inte.
Fick gå väldigt sakta och backen ner var förjäklig. Isbana! jag fick hålla i räcket och gå väldigt försiktigt.
Jag fick iallafalll bra träning i kroppen då jag gick och spännde mig. Pusel var oxå hög men det var pga att jag var livrädd för att trilla och slå ihjäl mig 🙂

Jag får nog vänta ett bra tag innan jag kan gå där med Alexander..

Kommentera

