Vilket dygn!

Publicerat: mars 28, 2011 i Våran Dag.

Hej allihopa!
Tack för era fina kommentarer!!

Jag blev dålig igår eftermiddag. Fy bubblan för denna sjuka. Värsta som finns.
Än så länge är det bara jag. Jag får behålla det jag äter men det är fortfarande väldigt lite jag vågar äta. Jag är fortfarande väldigt svag men degt blir väl bättre.

Imorse så hade vi läkar tid med Lilleman så L åkte iväg med pojken.
Ringde lite senare och säger att han måste bli inlagd! Jag får smått panik hur jag ska klarar mig med Felicia i det skicket jag är i och hur tusan ska jag klarar mig utan min bebis. Jag har aldrig varit ifrån Alexander mer än några timmar.

L kommer hem och vi skickar Flisan till farfar så jag får vila under dagen. Grabbarna åker till akuten och lah däckar i sängen. L ringer senare och tydligen så ser läkarna att Alexander blivit bättre så dom får åka hem!! Vi ska behandla honom på samma sätt som förr trots att vi sagt att det inte blir bättre. Jag är så less på sjukvården. Idioter!

Kommentera

