Sanering av hemmet pågår…

Publicerat: mars 30, 2011 i Våran Dag.

God dag!
Jag & L har sanerat här hemma under förmiddagen.
Tvättmaskinen lär gå dygnet runt ett tag fram över.

Status på familjen:
Flisan: Mår jätte bra. Vill bara kolla så att hennes mage är ok innan hon får gå på dagis.
Alexander: Ingenting än så länge men vem vet. Hoppas Hoppas han klarar sig.
L: Börjar återhämta sig. Låg i sängen hela går dagen men är idag på benen.
Tokmamman själv då? Jag mår hyffsat. Känner att vätskenivån är påtok för låg och känner mig fortfarande medtagen men helt ok ändå. Jag är den enda som kräktes.

Bland alla vanliga sjukdommar så är nog denna den värsta.
Nu hoppas jag att vi är färdiga med alla sjukdommar denna säsong!

Kommentera

