Älskade Skrutt!

Publicerat: mars 31, 2011 i Felicia 2år

Jag har saknat min älskade skrutt jätte mycket idag. Gumman har ju varit hemma nästan 1 vecka och idag var första dagis dagen så det kändes väldigt tomt här hemma.

När vi kommer hem så ber jag om en kram och säger att Mamma har saknat Felicia jätte mycket. Motvilligt kommer hon fram och ger en kram. Jag sniffar på henne länge och kramar henne riktigt hårt.
Får som svar:

– Mamma, Jag se Bä Bä! (Timmy Lamm)

Att kramas är inte en favorit hos fröken. Väldigt tråkigt för Tokmamman som älskar att kramas med sina 2 troll.

Kommentera

