Mycket gjort och lite stress..

Publicerat: april 1, 2011 i Våran Dag.


Ni kanske kan gissa vad vi pysslat med under förmiddagen 🙂

Vilken dag!
Första gången jag sitter ner sen kl 06!
Mycket har jag iallafall fått gjort.

Jag & Lilleman har varit ute 1h på en prommis. Världens tråkigaste väder. Disigt, små kyligt, grått a ja men nu är motionen färdig för idag.

Jag älskar sånna här dagar när man får mycket gjort. Känns bra.

Just det de är ju 1 April.
Lurat någon eller blivit lurad själv?
Jag går på det mesta men klarat mig än så länge 🙂

Kommentera

