Måndagslistan den 4 April 2011

Publicerat: april 4, 2011 i Måndagslistan :)

Denna måndag är jag glad för att:

♥  Min första tävling är avslutad och jag säger ett stort grattis till Jill som vann med bästa motiveringen:

”Jag borde ju vinna för jag bloggade just från min iPhone4! Å det var inte det lättaste! Kopiera, klistra in, ujuj vad meckigt! Undra om det finns någon blogg-app? ;)”
Maila mig på anna_enbuske@hotmail.com så jag får din adress mm

♥  Jag har världens finaste ungar. Jag är så tacksam för att dom finns i mitt liv.

♥  Idag ska Lilleman på en försenad 6 månaderskontroll. Det ska även vägas och mätas 🙂

♥  Vi har haft en otroligt mysig helg.

♥ Hela familjen är friska!  

♥  Det finns kaffe!! Min 3:dje kopp är avklarad.
Ni som dricker kaffe, dricker ni mycket?
Jag dricker minst 6-10 koppar per dag!


Kika in hos Jenny till kvällen så får ni läsa andra som gjort måndagslistor. Super härlig start på veckan!

Trevlig Måndag & vecka allihopa.

Kommentera

