Vill inte dagis (???)

Publicerat: april 4, 2011 i Felicia 2år

Dagen blev inte så planerat. Jag har fixat och donat här hemma på morgonen så jag kan ta en prommis efter dagislämningen. Frågar Flisan om vi ska till dagis (som jag gör varje morgon) och får svaret Nej, Vara hemma med mamma och asan. What?? Gumman har aldrig sagt att hon inte vill till dagis. Jag frågade flera gånger under morgonen men samma svar. Nej, vara hemma med mamma och Asan (Alexander).

Jag ringde Dagis och berättade läget. Pratade med K och hon skulle kolla med J ifall att det hände något speciellt i Fredags.

Vill gumman vara hemma med oss så får hon det. Lillebror är överlycklig över att syrran är hemma 🙂


Mina små söta!

Kommentera

