Barnfri och Pudelvård!

Publicerat: april 5, 2011 i Våran Dag.


En nytrimmad Fröken

Detta blev verkligen en effektiv dag.
Jag & Lilleman gick på en långprommis efter dagislämningen.
Vi kommer hem och jag ringer till Alexanders farmor & farfar om dom har lust att umgås/barnvakt.
(dom hade andra planer men det ställdes in. allt för att få vara med Liten)

Jag lämnade över Lilleman och satte igång med hundarna.
Nu är båda trimmade, badade och fönade.

Jag hämtade Lilleman efter ca 1.5h.
herregud vad man hinner mycket på den tiden.
Jag hann även med att städa upp, dammsuga + duscha.

Hade jag varit så här effektiv innan jag fick barn hade jag haft grymt mycket fritid!!

Nu ska vi klä på oss och hämta prinsessan.

* Roligt att jag fick inblick i mina läsares kaffevanor!

Kommentera

