Full rulle här hemma.

Publicerat: april 5, 2011 i Morgon Bön

God morgon.
Här blev det uppstigning lite före 05. Flickan väckte mig och sa att hon var blöt. Bytte blöja och pyjamas och skickade henne i säng. Kändes meningslöst att lägga sig igen då Lilleman somnade 17.30 igår.

Hann med några koppar kaffe och en runda med vovvarna, frukost med L innan barnen vaknade.

Nu snurrar första maskinen med tvätt, nappkokning, Alexander som skriker av förtjusning när Felicia underhåller honom. Jag själv sitter i fotöljen med Maximus. Lugna mornar är ett minne blott sen man fick barn 🙂

Skönt att veta att det är inte bara jag som hinkar i mig kaffe men nu blev jag nyfiken:
Vad för sort kaffe dricker ni?
Brygg, Perkulator, snabb eller har ni en flashig kaffemaskin?

Vad denna dag bjuder på får vi se. Har några alternativ får helt enkelt se vad jag känner för.

Kommentera

